A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
Szűrés
EU szabvány
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Látogató számláló
0
0
2
7
7
2
5
Házhozszállítás

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan lehet rendelni? 

Elsősorban a weboldalon. Ahhoz, hogy a szállítási határidőket be tudjuk tartani, kérjük minden esetben a weboldalon (vagy e-mailben) adja le a rendelését. Minden egyéb módon leadott rendelés átfutási ideje lényegesen hosszabb. A telefonos rendelést kevésbé kedveljük, de ha más lehetőség nincs, elfogadjuk, ellenben ha hiba csúszik a megrendelésbe, azért felelősséget vállalni nem tudunk. Az ebből eredő többletköltség a vevőt terheli.

Vásárolhatok Önöknél megrendelés nélkül is?

A Lupi Bt. csak webshopot üzemeltet. Ennek megfelelően előzetes megrendelés, és egyeztetés szükséges. Raktárkészletünk viszonylag alacsony, de ettől függetlenül előfordulhat, hogy a kért termék elérhető készletről. Mindenképp érdeklődjön telefonos ügyfélszolgálatunkon a (23) 388-167 telefonszámon! 

Mi a helyzet a szállítási költséggel?

A szállítást a GLS futárszolgálat végzi országosan. Szállítási alapdíjunk 850 Ft + Áfa, mely az összekészített csomag súlyával arányosan nő. Az utánvét kezelés díja 250 Ft + Áfa.
A maximálisan még feladható csomag súlya 40 kilogramm daraboként.

Számla készül a vásárlásról?

Minden nálunk történő megrendelésről számla készül, ezért vezeték- és keresztnév valamint lakcím megadása szükséges. Gazdasági társaságok és egyéni vállakozók esetén adószám megadása is szükséges. Ha ezeket nem kívánja megadni, úgy nem tudjuk Önt kiszolgálni. Megértésüket köszönjük.

Nem jó a méret, mit tehetek?

14 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk. Egyeztetés nélkül semmiképpen se küldje vissza saját költségére a terméket, mivel a GLS kedvezőbb áron végzi az a oda-vissza szállítást, és számunkra is fontos hogy megkíméljük vevőinket a többletköltségektől.

El kívánok állni a vásárlástól, hogyan tehetem ezt meg?

A vásárlás egy részétől és teljes egészétől is elállhat. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a vevőt. A termék átvételétől számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1.§ 3. pontja alapján fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Vagyis gazdálkodó szervezet, egyéni vállalkozó, egyéni cég jogilag nem természetes személy, így fogyasztónak sem minősülhet így az indoklás nélküli elállási jog nem illeti meg. Az oda- és visszaszállítási költséget (amennyiben volt ilyen költség) a vevő viseli minden körülmények között. Előzetes telefonos vagy e-mailes egyeztetést követően van mód az elállásra.
Bővebben: ÁSZF. 6.1. pont.

Milyen módon kapom vissza elálláskor a pénzemet?

Személyes ügyintézés esetén készpénzes fizetést, vagy azonnali meghatározott számlára történő utalást tudunk biztosítani. Feladott csomag esetén csak átutalással történhet a visszatérítés.

 


Nem talált választ a kérdésére? Kattintson ide és írjon nekünk!
Az e-mail küldő űrlapot a megjelenő oldal alján találja.


 

Webáruház készítés